بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد

ساخت وبلاگ

درود پهنا می‌کنم سرویس شما طراحی اپلیکیشن در مشهد دوستان عزیز محمد شعبانی هستم و افتخار آمیز عبد و بنده میباشد که در دومی نصیب از زمان اپلیکیشن نویسی اندروید در سرویس شما دوستان باشم. امیدوارم که تا اینجا مشکلی نداشته باشید.

برای یادگیری هر گویش اپ نویسی مستلزم یک IDE یا این که اطراف بسط هستیم. در صدر AIDE IDE رو روی سیستم برهان اندروید خویش نصب میکنیم و آنگاه ساختار و تنظیمات یک نرم افزار اندروید رو پژوهش میکنیم. اپلیکیشن AIDE یک نرم افزار اندرویدی می باشد که اذن نرم‌افزار نویسی اندروید رو داخل سیستم استدلال اندروید با می‌دهد. تعجب کردید؟ در قبل بخش اعظمی از توسعه و گسترش دهندگان بدون چاره بودند از Android Studio برای پیشرفت اپ ها استعمال نمایند. ولی نرم‌افزار صرفا روی سیستم برهان ویندوز نصب می گردد. ولی با سپری شد مجال در سال 2005 این اپلیکیشن منتشر شد.

 

AIDE به قدری کارکشته میباشد که از آن خلال بسط اپلیکیشن های اندروید در نرم‌افزار نویسی Web هم به کار گیری می نمایند. همینطور جانبداری جامعی از گویش JavaScript در توسعه و گسترش اینترنت دارااست.

این اپلیکیشن همگی امکاناتی اعم از پباده سازی UI و UX اپ های اندروید، اپلیکیشن نویسی Back-End نرم‌افزار های اندروید را پوشش میدهد. در واقعیت می اقتدار اعلام کرد که AIDE از همه تجهیزات Android Studio برخودار میباشد. Intellisense قدرتمندی برای گویش جاوا آماده نموده است تا از تایپ کردن بی نقص کدها خسته نشوید.

تارنما خالق این اپلیکیشن فعال میباشد و روز آپ تو دیت مفاد جدیدی که به Android Studio اضافه میشود را باطن Aide اضافه می نمایند. با تحقیق سندها این تارنما در نصیب DOCS می‌توانید داده ها متعددی در ارتباط با کیفیت کارکرد این اپلیکیشن و طرز استعمال از آن بدست آورید.

برای دانلود AIDE IDE روی سیستم برهان اندروید خویش فقط کافی میباشد که آن را از گوگل پلی نصب فرمایید. چنانچه دوست دارید از ورژن بدون نقص و پرمیوم اپلیکیشن به کار گیری فرمائید میتوانید از این پیوند اپلیکیشن را دانلود کنید.

این بخش از یادگرفتن اپلیکیشن نویسی اندروید هم به آخر رسید. برای ادراک عالی این بخش برای شما دوستان عزیز یک فولدر کلیپ فراهم کرده ام و همه مورد ها اورده شده در‌این گرد هم آیی رو پوشش داده ام. برای مشاهده این نصیب به قسمت پوشه های ضمینه در نقطه پایان نوشته‌ی علمی رجوع‌کنید.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 255 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 14:01

هر چه اشخاص عشق طراحی اپلیکیشن در مشهد بیشتری به تارنما شما آرم دهند، تعامل بیشتری با تارنما شما ساخت‌و‌ساز می‌نمایند و این فرمان سبب می شود که ربات مشتری به مشتری حقیقی و واقعی تبدیل گردد. مخاطبانی که به آسانی وبسایت را نسخه برداری می‌نمایند به طور ساکت مشاهده می شوند و سبب ساز می گردند نرخ شما زیر بیاید. شما می خواهید به مشتریان دلیلی برای تعامل دهید، براین اساس شمارش تجربیات آنلاین آنان برای این‌ها امری حیاتی میباشد. اینجا نکاتی وجود دارااست:

·  بررسی ها همینطور تعاملات با مخاطبان را بهبود میبخشند چون به آنان اذن میدهد تا بدانند اشخاص بیشتری به وبسایت شما عشق‌مند میباشند.

·  چنانچه در اینترنت‌وب سایت خویش چیزی می‌فروشید، از مخاطبان خویش بخواهید که درباره کالاهای خریداری گردیده خویش حیث صریحی بگذارند.

·  هیبت‌های تماس را بی واسطه و کوتاه نگه دارید. هیچ چیزی مانند یک هیبت تماس زمان بر نمی‌تواند کسی را از مالامال کردن آن پشیمان نماید.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 13:58

DMVPN چیست؟
VPNها (Virtual Private Network) طراحی اپلیکیشن در مشهد بوسیله اکثری از عده ای که از اتصالات کانال ای استعمال می‌نمایند که میتواند مشتمل بر ارسال و اخذ داده ها حساس باشد، عمدتا تحت عنوان یک معنی شناخته می شوند.

DMVPN یا این که همان VPN چندگانه داینامیک مانند Cisco DMVPN، برای رمزگذاری داده‌های ارسالی مانند VPN ساده عمل می‌نماید. با این درحال حاضر آنها این فعالیت را به روشی اجرا می دهند که بتوانند پیوندها ویژه میان شاخه های متعدد را امن نمایند. این شغل با به کار گیری از یک معماری متمرکز جاری ساختن می گردد تا پیاده‌سازی و رئیس سهل وآسان‌تری را برای استقرار به صورت کلی حوزه فناوری داده ها سازمان آماده نماید.

DMVPN چیست؟

DMVPN Cisco در واقع راه و روش‌حلی میباشد که به جای ‌های گوناگون شعب با استعمال از به عبارتی منابع اذن می دهد تا به مکان به کارگیری از کانال داخلی، به طور بدون واسطه و ایمن از روش WAN همگانی یا این که پیوندها اینترنتی رابطه برقرار نمایند. در شیوه اعمال این شغل از کانکشن مستمر VPN در بین وبسایت‌های متفاوت به کارگیری نمیشود، بلکه از روش یک معماری متمرکز میباشد که می تواند دفاع از VPN و در دست گرفتن دسترسی را بر پایه ی نیاز شما به فعالیت گیرد. به همین ترتیب زمانی پیوندها گشوده می‌باشند یا این که دسترسی می بایست بر منابع دیجیتالی خاصی مفروض باشد، خصوصیت‌های امنیتی VPN را به طور انتخابی‌تری ایفا می‌نماید. DMVPN همینطور شرایط‌های ارتباطی، مانند سیستم VoIP، را در نگهداری از VPN مخلوط می‌نماید.

مزایای DMVPN

طیف وسیعی از مزایای به کارگیری از DMVPN به مکان VPN مستمر، یا این که در زمینه ی کانال‌های DMVPN در مقابل MPLS وجود داراست. مفاد تحت بعضی از رایج‌ترین مزایا میباشد:

·  کلاً قابلیت و امکان متکی بودن و سرعت وب بالاتری دارااست.

·  با تلفیق VPN با راه‌های ارتباطی، هزینه پیوندها و کانکشن‌ها میان شاخه ها کاهش مییابد.

·  اذن میدهد پیوندها و کانکشن‌های شاخه به شاخه روش یک سیستم متمرکز سهل‌خیس خواهد شد.

·  با ایمن کردن مسیریابی به وسیله تکنولوژی IPsec، احتمال فساد و از کارافتادگی را کاهش می دهد.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 14:27

زمانی که کارشناسان امنیت سایبری طراحی اپلیکیشن در مشهد برای ناکامی پیکار بی‌نقطه پايان خویش با هکرها و مجرمان سایبری وارد شغل میشوند، از هر مزیت فناوری که می توانند پیدا نمایند به کارگیری می‌نمایند. امروزه آنچه در نرم افزار‌های امنیت سایبری خویش قرار داده‌اند هوش تصنعی و مصنوعی و Machine Leaing میباشد، که هر دو ابزارهای قدرتمندی میباشند که انقلابی در قضیه سایبری تولید کرده‌اند.


و کجا می توانید هوش تصنعی (AI) و machine leaing را در کمپانی سایبری پیدا نمایید؟ Capgemini گزارش می دهد که دوست داستنی‌ترین نرم افزار، امنیت کانال میباشد ولی AI نیز برای بهبود پروتکل مواقعی مانند امنیت داده‌ها، امنیت endpoint، و رئیس شناسایی و دسترسی به کارگیری میشود. گزارش Capgemini همینطور نماد میدهد که 69 درصد سازمان‌ها معتقدند که فارغ از هوش تصنعی و مصنوعی حاذق به پاسخگویی به هجوم ها سایبری نخواهند بود و میانگین ارتقا دارایی‌های سال 2020 برای نسبتاً یک از ده سازمان بیشتراز 40 درصد فراتر از سال 2019 میباشد.

و پیش گویی‌های Zion Market Research این میباشد که تا سال 2025 بازار جهانی هوش تصنعی و مصنوعی سایبری به 30.9 میلیارد دلار، با CAGR بیشتراز 25 درصد از سال 2019 تا 2025 خواهد رسید. حتی برای یک گروه امنیت سایبری والا و بسیار حرفه ای نیز فعالیت بی آلایش‌ای وجود ندارد که هجوم ها خلاقانه به زیرساخت‌های خویش را مدیر نماید، براین اساس بخش اعظمی از آنها به AI و machine leaing برای مدل کردن توشه روی آن روی می آورند.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 14:21

فعلا می توانید هر چیزی طراحی اپلیکیشن در مشهد (که به آن دسترسی دارید) را مستقیما از VS Code با اکستنشن قانونی Remote Repositories در گیت هاب گشوده فرمائید. و خواسته ما این میباشد که فارغ از کلون کردن (clone) این عمل را ایفا دهید. سوای دانلود.


بیاید پژوهش کنیم که چه طور اکستنشن Remote Repositories برای VS Code به شما قابلیت و امکان میدهد سوای نیاز به کلون کردن چیزی به راحتی با هر پروژه‌ای در گیت‌هاب تعامل داشته باشید.

طرز نصب اکستنشن Remote Repositories

آغاز بایستی اکستنشن Remote Repositories گیت هاب را برای Visual Studio Code نصب فرمائید.


آیتم جدیدی را برای "Open Remote Repository" خواهید رویت کرد.

در صورتیکه اکستنشن‌های ریموت دیگری برای VS Code نصب کرده‌اید، آیتم‌های بیشتری در‌این لیست مشاهده خواهید کرد، به این ترتیب تنها آیتم مطلوب را کاوش نمائید.

در شرایطی‌که کلیک کردن بر روی مفاد متفاوت با ماوس برای شما دشوار میباشد می‌‌توانید از Command Palette نیز به‌این آیتم برسید.


در‌حالتی که این گزینه را در ویدئو بورد خویش اسکن کرده‌اید می توانید آن را در URL پیست نمائید یا این که می توانید با تعیین "Open Repository from GitHub" به گیت هاب بپردازید. مورد سوم به شما قابلیت میدهد برنچ Pull Request را گشوده نمایید تا بتوانید وانمود نمایید که آن را تماما رسیدگی میکنید.


VS Code مجدد گشوده میگردد و آن ریپازیتوری را دقیقا مانند شغل کردن با آن به طور لوکال خواهید روءیت کرد. البته آن را بر روی گیت هاب از روش پنجره VS Code تحقیق میکنید.

می بینید که شما در "Restricted Mode" می‌باشید.


این بخشی از پیکربندی تازه فضای فعالیت مطمئن در VS Code میباشد.

به صورت پیش‌فرض، VS Code اینک تسک‌ها، دیباگینگ، بعضا از پیکربندی workspaceها و هر اکستنشنی که ممکن میباشد او‌لین باری که پوشه را گشوده می کنید چیزی را ایفا فرمائید را غیرفعال می‌نماید. شما بایستی به VS Code بگویید که‌این دیدنی میباشد، شما این کد را می دانید و به آن متکی بودن دارید و 100% مطمئن می‌باشید که oil pipeline شما‌را بی سروصدا نمی‌نماید.

بسیار عالی، هشدارهای امنیتی ترسناک منفصل گردیده‌است، اینجا چه کاری می توانیم اعمال دهیم؟

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 287 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 13:30

در شرایطی‌که شما طراحی اپلیکیشن در مشهد هم در بین ابزارهای دانش داده پایتون قصد نصب کردن Numba را دارید می بایست بدانید که‌این ابزار در لیست پکیج های پایتون جانور میباشد و شما می‌توانید با ایفا کردن امر  pip install numba در Cmd آن را نصب نمایید. باینری های از پیش تشکیل شده برای سیستم استدلال های ویندوز MacOS و لینوکس در دسترس میباشند. ضمن این بایستی بدانید که‌این ابزار در توزیع Anaconda Python نیز در دسترس میباشد و شما میتوانید با نوشتن امر conda install numba مبادرت به نصب آن فرمایید. نکته قابل توجه دیگر این میباشد که سورس کد این ابزار نیز تماما در گیت هاب قراردارد که می‌توانید آن را ببینید.


Cython 3.0( ورژن بتا) یکی کاربردی ترین ابزارهای دانش داده در پایتون
Cython یک کدام از ابزارهای دانش داده در پایتون میباشد که میتواند کدهای پایتون را به گویش اپ نویسی سی منتقل نماید که سبب ساز می‌گردد تا امرها مو جود در کدها با سرعت بیشتری انجام شوند. این جابجایی برای کدهایی که از نگاه ریاضی بسیار هنگفت می باشند یا دارنده رینگ های زیاد می باشند میتواند بسیار موءثر و کاربردی باشد که هر دو این ایرادات معمولا در نرم‌افزار نویسی به گویش پایتون و به خصوص در حوزه های یادگیری ماشین و علم ها داده بسیار رایج میباشند.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 14:12

TCP چیست؟

TCP مخفف Transmission Control Protocol میباشد. طراحی اپلیکیشن در مشهد این یک پروتکل لایه حمل و نقل میباشد که اذن میدهد بسته‌ها از یک جای به جای دیگر ارسال شوند.

TCP یک پروتکل کانکشن مبنا میباشد. به‌این مفهوم که کانکشن را پیش از هر ارتباطی دربین واحدهای رایانه‌ای کانال برقرار می‌نمایند. از آن جا که ما از این پروتکل به همدم پروتکل IP به کارگیری میکنیم، آن را TCP/IP می‌نامیم.

TCP به چه شکل شغل می‌نماید؟

وظیفه اساسی TCP توده‌آوری داده‌ها از لایه application میباشد. آن‌گاه داده‌ها را به یک‌سری بسته تقسیم می‌نماید، به هر بسته یکی تخصیص میدهد، و بسته‌ها را به مقصدشان می‌فرستد.

همینطور بسته ها را پیش از ارسال‌شان به لایه application مجدد راز هم می‌نماید. با دقت به اینکه TCP یک پروتکل کانکشن اساس میباشد، کانکشن تا وقتی که فرستنده و گیرنده تبادل خویش را بدون نقص نکنند، برقرار خواهد بود.

این یک پروتکل قابل پشت گرمی میباشد. یعنی گیرنده مدام یک تأیید مثبت یا این که منفی در زمینه ی بسته داده به فرستنده ارائه میدهد، به این ترتیب فرستنده مدام میداند آیا بسته داده به مقصد رسیده میباشد یا این که آیا نیاز به ارسال دوباره داراست.

این پروتکل ضمانت می‌نماید که داده‌ها در به عبارتی توالی ارسال گردیده به مقصد می‌رسند. این یک سیستم داخلی برای تحقیق غلط و بازیابی داراست. و مسئول ارائه پیوندها end-to-end میباشد. TCP همینطور قابلیت و امکان در دست گرفتن جریان و چگونگی سرویس ها را مهیا می نماید.

TCP همینطور از سرور full-duplex نگهبانی می‌نماید، بدین مفهوم که هم می تواند تحت عنوان گیرنده و هم تحت عنوان فرستنده فعالیت نماید. این به طرز کلاینت/سرور point-to-point شغل می‌نماید.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 203 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 14:34

-  در ورژن 6 دات نت بهبودهایی طراحی اپلیکیشن در مشهد در قابلیت و امکان Hot Reload انجام یافته میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد تا در حین انجام شدن کدها بتوانید آنان‌را دستکاری نمائید سوای این که نیازی به متوقف کردن اجرای نرم افزار به طور دستی باشد. منفعت وری گسترش دهندگان درین ورژن به واحد سنجش متعددی بهبود پیدا نموده است. درین ورژن قابلیت و امکان Hot Reload را می اقتدار برای طیف عظیم ای از نرم افزار ها مانند WPF، هیبت های ویندوز، WinUI،  ASP.NET، نرم افزار های کنسول و بقیه قاب ورک ها که روی CoreCLR پیاده سازی گردیده اند گزینه به کارگیری قرار بخشید. همینطور در آتی این فناوری روی نرم افزار های  IOS، اندروید و WebAssembly نیز پیاده سازی گردد.

-  از سایر خصوصیت های این ورژن در پیش اکران چهار می شود به حفاظت از Text.Json برای IAsyncEnumerable، راه‌اندازی System.Text.Json و نگهبانی از IAsyncEnumerable اشاره نمود.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 17:26

ورژن 6 دات نت دارنده طراحی اپلیکیشن در مشهد خصوصیات و امکان های بسیار متعددی میباشد، درین مقاله قصد داریم به پژوهش برخی از مهمترین خصوصیت های ورژن 6 دات نت بپردازیم.


کمپانی مایکروسافت پنجمی پیش اکران از ورژن 6 دات نت که نسل آجل پلتفرم های پیشرفت قابل انعطاف افزارهای شرکتی میباشد را منتشر نموده است. درین پیش اکران نصیب هایی از یکتا سازی .NET که در ورژن 5 شروع گردیده بود به نقطه پايان رسیده میباشد. امکان لود SDK درین ورژن آپدیت رسانی گردیده است و پناه جامعی نسبت بدین قابلیت و امکان ارائه می‌گردد. این ورژن از دات نت در ماه نوامبر بهبودهایی را روی فضا ابری، دسکتاپ و نرم افزار های تلفن همراه ارائه نموده است. ورژن دو پیش اکران این ورژن در تاریخ یازده مارس و بعداز پیش اکران نخستین که در تاریخ 17 فوریه پیش آمده بود منتشر شد. پیش اکران های ماهیانه از امروز تا روز تکثیر ورژن 6 دات نت طرح ریزی گردیده است که تا سه سال نیز امان می گردند. هر پیش اکران از این ورژن خصوصیت های مختلفی را برای نرم افزار های ابری، دسکتاپ و گوشی ارائه می‌دهد.

ورژن 6 دات نت مایکروسافت
ورژن 6 دات نت مایکروسافت سازش جامعی با اندروید، IOS و MacOS خواهد داشت که‌این سازش فعلا با پلتفرم متن گشوده دات نت گوشی یعنی Xamarin به شما ارائه میشود. مایکروسافت همینطور ابزار پیشرفت نرم افزار های پایین اینترنت Blazor را نیز بسط داده و آن را در مشت گسترش دهندگان قرار می‌دهد. به این ترتیب گسترش دهندگان می‌توانند نرم افزار هایی را ساخت و ساز نمایند که ترکیبی از نرم افزار های پایین اینترنت و رابط کاربری نیتیو برای به کار گیری در دسکتاپ و تلفن همراه می باشند. توجه داشته باشید که Blazor WebAssembly اولی پلتفرم یک دست سازی گردیده بود که در ورژن 5 دات نت ارائه شد و می اقتدار آن را شروع مسیر یک پارچه سازی نرم افزار ها دانست. اینک نیز این قابلیت و امکان کاملا روی ورژن 6 دات نت در اکنون پیاده سازی میباشد.

فناوری یکدست سازی ورژن 6 دات نت در واقع یک پلتفرم دات نت از یکسری تکنولوژی متفاوت مانند .NET Core، کادر ورک دات نت و تکنولوژی های Xamarin/Mono می سازد. اما قسمت هایی از قاب ورک دات نت قبلا به .NET Core منتقل گردیده بودند.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 17:22

بارها این را شنیده ایم، طراحی اپلیکیشن در مشهد سال 2020 بعدازظهر اتومبیل‌های پرنده میباشد، البته بخش اعظمی از گسترش‌دهندگان front-end هنوز با وضعیت div ها نقص‌ دارا‌هستند. خنده دار به لحاظ میرسد ولی حقیقت میباشد. چاره مشکلاتی از این قبیل ضروری میباشد. بدین ترتیب در اینجا لیستی از 10 گزینه از شایسته ترین کادر‌ورک‌های CSS را آورده‌ایم که بایستی دست‌کم یک توشه در پروژه‌های خویش از آنها استعمال نمایید. این کادر‌ورک‌ ها تجربیات کدنویسی و ساخت وب سایت‌تارنما شما‌را ارتقا داده و به شما در پررنگ‌سازی رزومه تان امداد می‌نماید.

Materialize CSS


Materialize CSS یک کادر‌ورک front-end ریسپانسیو میباشد که به وسیله گوگل در سال 2014 تاسیس شده است. از یک گرید 12 ستونی دارای شهرت برای پباده سازی ریسپانسیو به کارگیری می‌نماید. این کادر‌ورک بسیار متداول میباشد. بسط‌دهندگان بیشتر از Material-UI بسیار دوستداشتنی با ReactJS برای پباده سازی به کارگیری می‌نمایند.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 14:15

نرم‌افزار نویسی دو نفره (Pair programming) به‌این طراحی اپلیکیشن در مشهد معناست که دو نفر هم زمان روی یک رایانه با هم عمل می‌نمایند. یک نفر پشت صفحه کلید نشسته و کد میزند در حالی که فرد دیگر مشاهده می‌نماید و برخورد، پیشنهادات، چک کد و غیره را ارائه میدهد.

اپ نویسی دو نفره مزایای متعددی داراست، برای مثال شعور عالی حوزه ایراد، به اشتراک گذاری علم و ایده‌ها در بین اعضای دسته، دیباگینگ سریع‌خیس، و غیره. همینطور به بسط‌دهندگان اذن می دهد تا رابطه منظم تری را با یکدیگر داشته باشند و به اعضای دسته در ساخت‌و‌ساز متکی بودن نسبت به یکدیگر امداد می‌نماید، که فعالیت گروهی را تا حد متعددی بهبود میبخشد.

7. یادگیری فناوری ها و گویش‌های نو را ادامه دهید

روی یک گزینه گیر نکنید! یادگیری لهجه‌ها و کادر‌ورک‌های نو به شما یاری می‌نماید تا در‌این صنعت اشتغال داشته باشید. در صورتی برهه زمانی متعددی میباشد که بر روی یک گزینه می باشید، به احتمال زیاد مهارت‌های شما با سپری شد مجال منسوخ میگردد. مدام کوشش فرمائید از جدیدترین فناوری‌های گزینه به کار گیری توسعه و گسترش‌دهندگان رفیعتر در سراسر دنیا باخبر باشید.

8. دست‌کم یک لهجه اسکریپت نویسی را حافظه بگیرید

گویش‌های اسکریپت نویسی برای خودکارسازی شغل های تکراری اثرگذار می‌باشند. حتی در صورتی نمی خواهید یک گسترش‌دهنده تک تک وقت باشید، اسکریپت نویسی می تواند معاش شمارا تحت عنوان یک مهندس برنامه سهل وآسان سازد.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 14:44

ویژوال استودیو کد قابلیت طراحی اپلیکیشن در مشهد و امکان های خیر را به ورژن تازه خویش اضافه نموده است، در‌این مقاله مقداری بیشتر در رابطه ورژن تازه ویژوال استودیو کد کلام خوا هیم کرد.


با تکثیر واپسین ورژن از ویرایشگر ویژوال استودیو کد مایکروسافت قابلیت و امکان هایی مانند تشخیص خویش لهجه اپ نویسی را به طور پررنگ درآورد که اکنون به طور پیش فرض در‌این ویرایشگر فعال گردیده است.

Visual Studio Code 1.60 همینطور تحت عنوان ورژن August 2021 این ویرایشگر شناخته می گردد که در تاریخ 2 سپتامبر منتشر شد و شما میتوانید آن را از روش وب سایت این پروژه دانلود فرمائید. در‌این ورژن امکان تشخیص اتومات لهجه نرم‌افزار نویسی که قابلیتی بر پایه ی یادگیری ماشین میباشد نوع لهجه اپ نویسی را برای فولدر هایی که عنوان ‌دهی نشده اند را بر طبق محتوای آن‌ها معین می نماید. این قابلیت و امکان در پیش اکران 1.59 این ویرایشگر در ماه پیشین معرفی گردیده بود و فعلا به طور پیش فرض به‌این ویرایشگر اضافه گردیده‌است. ولی این قابلیت و امکان به ترازو متعددی بسط پیدا نموده است و اکنون مشمول فولدر هایی که حتی پسوند ندارند نیز می‌گردد و شما در ورژن 1.60 ویژوال استودیو کد میتوانید از این امکان استعمال نمائید.

درپی پاره ای بیشتر در رابطه خصوصیت های متعدد این قابلیت و امکان و گسترش آن در ویژوال استودیو کد سخن خوا‌هیم کرد.

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 14:40